Hladké spodní prádlo do každého šatníku

Počet shlédnutí: 9753

Hladké podprsenky jsou nejoblíbenějším typem, který by měla mít každá žena ve svém šatníku. No řekněte, srdce Vám velí sáhnout po krásně zdobené krajkové podprsence, ale praktičnost u Vás většinou zvítězí. Má to tak většina žen a rozhodně nedělají chybu, jelikož na každodenní nošení je hladká podprsenka velice dobrou volbou.

Hladké spodní prádlo do každého šatníku

Požadavky na hladkou podprsenku jsou jasné. Musí být příjemná, neviditelná a nesmí být cítit na těle ani při celodenním nošení. Přesně takové jsou hladké podprsenky od Vašich oblíbených značek Chantelle a Passionata, ale určitě i další francouzské značky nabízejí nádherné hladké spodní prádlo.

Jaké jsou typy hladkých podprsenek

Jestliže mluvíme o hladké podprsence, tak ta by především měla mít hladký košíček bez krajkového zdobení. Jedině, tak se nebude rýsovat pod svrchním oblečením. Ovšem francoužští návrhaři krajku milují a proto vytvořili několik typů podprsenek, které mají zdobení na obvodovém pásu, mezi košíčky nebo například mají krásně zdobená ramínka. Vybere si rozhodně každý a navíc můžete u tohoto typu spojit příjemné s užitečným.

Bezešvé, neviditelné spodní prádlo

Novinkou v oblasti hladkého spodního prádla jsou bezešvé, neviditelné podprsenky, které jsou řezané laserem a nemají vzhledem ke své konstrukci žádný šev. Nejoblíbenější je v tomto směru rozhodně kolekce Irresistible od značky Chantelle. Ta navíc nabízí široké množství střihů například i bezešvou podprsenku s odepínacími ramínky nebo push up. Největší výhodou je absence švů, které především u nekvalitních podprsenek dokáží velmi znepříjemnit nošení a rozhodně si na ně dávejte při výběru pozor.

Novinky v oblasti materiálů

Hladkou podprsenku si každý spojuje s pohodlím. U opravdu kvalitních podprsenek, které Vám nabízíme, je tomu opravdu tak. Novinky, které komfort ještě více zvyšují jsou inovace v oblasti materiálů. Prvním typem, se kterým se můžete setkat, je zpracování materiálu pomocí 3D technologií spacer. Podprsenky spacer mají skvělé vlastnosti v odvodu tepla a vlhka od pokožky. Navíc technologie spacer podporuje pevnost a dlouhou životnost podprsenky. 

Technologie spacer

Další novinkou je použití paměťově pěny. Označení, se kterým se setkáte je podprsenka memory. Košíček z paměťové pěny se pomocí tepla vytvaruje přesně podle Vašeho těla a zajistí Vám celodenní komfort a pohodlí. Výhodou také je, že se nemusíte bát zničení podprsenky například během cestování. Podívejte se na další díl našeho pořadu Prádlo mánie, který je zaměřený na hladké podprsenky a dozvíte se v něm ještě více informací o materiálech. Prohlédnout můžete celý díl zde.

6.díl pořadu prádlo mánie

 

Cookies nastavení soukromí
Naše společnost Oxalis dessous, IČO 27107965 používá soubory cookies k zajištění funkčnosti webu a s Vaším souhlasem i mj. k personalizaci obsahu našich webových stránek. Kliknutím na tlačítko "Přijmout vše" souhlasíte s využíváním cookies a předáváním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na sociálních sítích a reklamních sítích na dalších webech.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.
Použití analytických nástrojů nám umožňuje lépe porozumět potřebám našich návštěvníků a tomu, jak naši stránku používají. Můžeme použít nástroje první nebo třetí strany ke sledování nebo zaznamenávání vašeho procházení našich webových stránek, k analýze nástrojů nebo komponent, se kterými jste interagovali nebo je používali, k zaznamenávání konverzních událostí a podobně.
Můžeme používat soubory cookie a nástroje třetích stran k vylepšení nabídky produktů a/nebo služeb naší nebo našich partnerů, její relevance pro vás na základě produktů nebo stránek, které jste navštívili na tomto webu nebo na jiných webových stránkách.

Přihlášení