Koronavirus - omezení, ale i doprava a vrácení ZDARMA

Jak jsme Vás již informovali, tak vzhledem k současné situaci, a především z důvodu nařízení vlády jsou všechny naše kamenné prodejny zavřené. Objednávky a doručování na adresu z našeho internetového obchodu fungují beze změny a navíc jsme pro Vás připravili několik novinek a akcí. V současné době odpovídáme na mnoho dotazů právě ohledně objednávek na internetu. Zkusíme proto na všechny odpovědět a případně budeme postupně přidávat další.

Koronavirus - omezení, ale i doprava a vrácení ZDARMA

1. Doručíte mi objednané zboží na Vaše prodejny k vyzkoušení, nebo na výdejní místo Uloženka, DPD pick up point?

Vzhledem k vládnímu nařízení jsou naše prodejny zavřeny a není možné v nich vydávat a zkoušet Vámi objednané zboží. Stejná situace v podstatě panuje, také u výdejen, kdy většina prodejen je zavřena a tudíž ani nevydává balíčky. Z toho důvodu jsme museli tuto možnost do odvolání vládních nařízení pozastavit. Věříme, že tyto možnosti velice brzy obnovíme, ale bohužel to nezáleží na nás.

2. Proč se doručuje službou DPD a co znamená doprava a vrácení zboží zdarma?

Služba DPD nám v současné době garantuje služby doručení na adresu do druhého dne po ČR a zajišťuje všechny služby, na které jste zvyklí. U ostatních dopravců se velmi omezily služby, a proto jsme se momentálně rozhodli o doručování službou DPD. Pokud byste měli požadavky na jinou dopravu, na kterou jste zvyklí kontaktujte nás prosím na klub@oxalisdessous.cz a domluvíme se individuálně.

Vzhledem k uzavření našich prodejen jsme se rozhodli Vám našim zákazníkům být co nejblíže, a proto jsme pro Vás připravili dopravu ZDARMA u všech objednávek nad 1000 Kč. Navíc jsme spustili dlouho připravovanou službu pro Vás a to vrácení, nebo výměnu nevyhovujícího zboží opět ZDARMA.

3. Jak mohu využít vrácení zboží ZDARMA?

Je to velice jednoduché na stránce www.dpd.cz/oxalisdessous vyplníte číslo balíčku, které je na štítku na balíčku, případně Vám přišel v sms zprávě či e-mailu. Poté zadáte adresu, kde a kdy chcete balíček vyzvednout. No a stačí už jen zabalit balíček zpátky a počkat, až si ho u Vás kurýr z DPD vyzvedne. V současné době platí tato služba pro všechny objednávky.

4. Je doručení vzhledem k epidemii bezpečné?

Ano je. Stačí pouze dodržet doporučení od DPD a využít takzvaného bezkontaktního doručení. Navíc všichni kurýři využívají ochranné pomůcky minimálně v podobě roušky. Navíc při platbě můžete kartou zaplatit přímo u nás přes platební bránu popsáno zde, nebo bezkontaktně u kurýra. Pokud využijete první způsob platby s kurýrem se můžete domluvit na nechání balíčku u dvěří a nemusíte se tak vůbec potkat. Podepisování převzetí není v současné době potřeba.

5. Co nabízíte za dárek k nákupu?

Ke každému nákupu Vám jako poděkování za Vaši podporu a přízeň posíláme malý dárek. Podle hodnoty objednávky Vám přibalíme taštičku na plavky, pytlík na praní, zrcátko a další hezké dárky, které Vás určitě potěší.

6. Zajímají Vás ještě nějaké informace k právě probíhající situaci?

Napište nám e-mail s Vaší otázkou na klub@oxalisdessous.cz a my Vám obratem odpovíme a případně Vaši otázku doplníme do tohoto článku.

Přihlášení

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Vice info